Salut,
Je suis Luna de Chitu Systems. Désolée pour les problèmes avec ton photomètre. Pour Amazon France, c'était juste en rupture en local, mais on a remis le produit - il viendra directement de Chine maintenant.
Merci pour les photos et les détails. Essaie de le redémarrer, ça peut peut-être résoudre le souci. Si ça marche toujours pas, balance-moi ça à support@cbd-3d.com :
N° de commande
Ton adresse complète
Téléphone
Code postal
On t'envoie un nouveau direct.
Désolée encore pour les emmerdes !
--------------------------------------------
Hello. I am Luna from Chitu Systems.
I am sorry for your experience in our UV meter. About France Amazon, it is because it is out of stock in France warehouse. But we have list the product again there and it will be sent from China directly. Thank you for the pictures and description of the problem.
You can restart the UV meter and see if that solves the problem. If there is still a problem, please send the order number, physical shipping address, phone number and postcode to support@cbd-3d.com. We will get a new one for you.
Thank you!